Kvasnicový tmavý ležák. Černý ležák je třetí člen rodiny piv s přídavkem jemných kvasnic, díky nimž pivo sekundárně dokváší přímo v lahvi. Toto pivo je vařeno ze čtyř druhů sladů, má výraznou plnou chuť s jemnou hořkostí. Pro svoji výraznou chuťovou odlišnost je na pivním trhu zcela ojedinělé a získává celou řadu ocenění v degustačních soutěžích po celém světě. Složení: pitná voda, ječný slad, speciální slady, žatecké upravené chmely, kvasnice
Výsledky vyhledávání: soutěž
Řemeslný chléb pekárny AVOS a.s. je pšenično-žitný chléb vyráběný z přírodního kvasu podle tradičních postupů bez umělých konzervantů a přísad. Jeho složení proto tvoří jen pšeničná a žitná mouka, voda, sůl a kmín, veškeré suroviny jsou českého původu. Chléb získal řadu ocenění, nejvýznamnějším je vítězství v celostátní soutěži Chléb roku v roce 2012, pořádané Podnikatelským svazem pekařů a cukrářů ČR, v letech 2010 – 2018 získal ocenění Vynikající chléb, v roce 2015 Perla Zlínska.
Český svaz zpracovatelů masa ve spolupráci se Státním intervenčním zemědělským fondem vyhlašuje na jaře tohoto roku soutěž „O řeznickou prodejnu roku 2009“.
Letos poprvé (28.3.-17.4.2009) se velikonočních trhů na pražském Andělu zúčastní i národní značka kvality potravin KLASA.
Velikonoce se značkou KLASA je den plný her a velikonoční nálady. KLASA obohatí program místních jarmarků o soutěže o zajímavé ceny a možnost omalovat si KLASA vejce či uplést pomlázku.
Značka KLASA v rámci nové kampaně se sloganem “Výjimečná kvalita zaručena“ připravila ve spolupráci s Českým svazem zpracovatelů masa soutěž „Řeznická prodejna roku 2009“. Odstartována bude 20. dubna a bude probíhat do 1. září 2009. Přihlásit se mohou výrobci a prodejci masa a uzenin, kteří prodávají masné výrobky se značkou KLASA. Účastí v této soutěži budou mít možnost prezentovat své prodejny a v neposlední řadě také prokázat poskytovaný servis a jeho kvalitu koncovým spotřebitelům.
Okresní agrární komora Zlín připravila již 4. ročník soutěže o nejlepší regionální výrobek Zlínského kraje – Perla Zlínska.
Značka KLASA ve spolupráci s deníky VLP (Vltava Labe Press) připravila akci nazvanou „Den s Deníkem“.
Značka KLASA se stala partnerem akce městské části Prahy 6 „Čarodějnice na LADRONCE“, která se koná 30. dubna od 15.00 do 22.00 hodin.
V letošním roce jsme pro Vás připravili oblíbené letní roadshow, které budou probíhat od června do srpna po celé České republice.
Značka KLASA ve spolupráci s deníky VLP (Vltava Labe Press) připravila Roadshow nazvanou „Den s Deníkem". Akce probíhá od 28. dubna do 26. června 2009 v různých městech po celé České republice. Součástí programu jsou zábavné soutěže o atraktivní ceny. Informace o konání celkem 73 eventových akcích lze najít v regionálních mutacích Deníku VLP.
Značka KLASA vyhlásila 1. června 2009 velkou soutěž pro spotřebitele. Vyhrát může každý, kdo si zakoupí dvacet potravinářských výrobků označených značkou kvality KLASA. Loga z těchto produktů nalepí na výherní kartu, kterou odešle a zapojí se nejen do slosování o sto kuchyňských spotřebičů ETA týdně, ale získá také možnost vyhrát šek v hodnotě dvacet tisíc korun na nákup zboží TESCOMA a další zajímavé ceny. Soutěž bude ukončena 30. srpna 2009.
Letos poprvé (28.3.-17.4.2009) se velikonočních trhů na pražském Andělu zúčastnila i národní značka kvality potravin KLASA.
Někteří si pod pojmem Vánoce představí pohodu a klid. Jiní stromeček, dárky a kapra nebo třeba příjemnou atmosféru vánočních trhů. Tu si společně se značkou KLASA budete moci vychutnat v Praze na Andělu u stanice metra B v termínu od 28. listopadu do 23. prosince 2009. U vánočních stánků ochutnáte výrobky s tímto označením kvality potravin, které si budete moci také zakoupit. Navíc se zapojíte do soutěže ve sbírání kapříků, kteří Vám přinesou ceny jako například hřejivou šálu či rukavice.
Ve čtvrtek 10. prosince se v nádherných prostorech Malostranského paláce se na vánočním setkání sešli držitelé ocenění KLASA. Při této příležitosti proběhlo také předání dalších certifikátů KLASA. K dobré náladě všech přítomných hrála kapela Top Band. Vánoční atmosféru podpořil dětský rockový sbor Svatý pluk, který zazpíval rockové koledy.
Dne 10. prosince 2009 proběhlo v prostorách Malostranského paláce slavnostní předávání certifikátů KLASA. Ocenění získalo celkem sedmnáct výrobků od sedmi výrobců. Kromě již zmíněného předání certifikátů výjimečným produktům byly vyhlášeny také tři nejoblíbenější výrobky, které získaly nejvyšší počet hlasů ve spotřebitelské soutěži, kterou KLASA počátkem října vyhlásila. Úvodního slova se ujal Ing. František Sládek, vrchní ředitel Úřadu pro potraviny MZe a Ing. Tomáš Révész, ředitel Státního zemědělského intervenčního fondu. Vánoční atmosféru večera podpořilo kromě tradiční výzdoby také vystoupení dětského rockového sboru Svatý pluk. Po zbytek večera se o zábavu postarala kapela Top Band.
Putovní akce národní značky kvality potravin KLASA se ukazují jako vhodný prostředek pro představení výrobků, které získaly prestižní ocenění kvality. ROADSHOW KLASA se tak objevuje v místech konání významných slavností typických pro jednotlivé kraje. Tento koncept zvolila KLASA záměrně, aby byla spotřebitelům v regionech blíže, a spotřebitelé se mohli osobně přesvědčit, zda prezentované produkty jsou nejen vzhledově, ale i chuťově výjimečné. Ochutnávku pak mohou završit koupí produktů v zelenobílých stáncích opatřených logem KLASA za zvýhodněných podmínek. V lepší orientaci na poli produktů napomohou promotéři pohybující se v areálu akce.
Špaldové krekry s dýňovými semínky a česnekem z portfolia Biopekárny Zemanka jsou nejen zdravé, ale i velmi chutné. Jak napovídá název, jsou vyráběny z celozrnné špaldové biomouky. Obsah dýňových semínek v nich dosahuje až 16 %. Lidský organismus z této pochoutky čerpá vlákninu, nepostradatelné nenasycené mastné kyseliny (Omega-3) a stopové prvky jako hořčík, železo, vápník, mangan, draslík a zejména značné množství zinku. Špaldové krekry s dýňovými semínky a česnekem byly oceněny značkou kvality KLASA a vyhrály v kategorii Pečivo v soutěži Česká biopotravina roku 2007.
Po úspěchu loňské spolupráce mezi vybranými hypermarkety a značkou KLASA pokračuje tento marketingový projekt i v létě roku 2010. V průběhu července byla zahájena marketingová podpora potravinářských výrobků nesoucích označení KLASA přímo v místě prodeje. Akce probíhá v prodejnách Kaufland, COOP, GLOBUS a INTERSPAR.
Na 37. ročníku veletrhu Země živitelka se představí značka KLASA společně s dvaceti potravinářskými výrobci.
Značka KLASA se právě v těchto dnech aktivně připravuje na významnou událost – výstavu Země živitelka v Českých Budějovicích, kde při slavnostním vyhlášení 26. srpna budou noví úspěšní výrobci oceněni touto značkou kvality.
Také v dnešní uspěchané době plné polotovarů se najdou společnosti, které se věnují tradiční výrobě a na český trh dodávají hodnotné výrobky. V oblasti Slovácka a Valašska se nacházejí hned čtyři společnosti, které si velice zakládají na kvalitě a čerpají z historických regionálních receptur.
Na začátku dubna odstartovala nová komunikační kampaň značky KLASA, která se zaměřuje nejen na kvalitu výrobků, ale také na emocionální sdělení spotřebitelům „naše=české“. Kampaň propojí nový slogan: „Naše kvalita zaručena“. Bude součástí vizuálů i všech aktivit, které během celého roku proběhnou.
Již 9 měsíců komunikujeme s příznivci potravin značky KLASA i na facebookovém profilu „KLASA dobré a kvalitní potraviny“ www.facebook.com/znacka.klasa. V tomto týdnu jsme se přehoupli přes krásné kulaté číslo 14 000 fanoušků a jsme velice rádi, že značka KLASA má v České republice takový ohlas.
Na začátku dubna startuje nová komunikační kampaň značky KLASA, která se zaměří nejen na kvalitu výrobků, ale také na emocionální sdělení spotřebitelům „naše=české“. Kampaň propojí nový slogan: „Naše kvalita zaručena“. Bude součástí vizuálů i všech aktivit, které během celého roku proběhnou jak v nadlince, tak i podlince.
Během letošního předvelikonočního i velikonočního období organizuje KLASA několik aktivit v duchu dlouhodobé podpory výrobců, jejichž produkty nesou české ocenění kvality KLASA. Ve stáncích KLASA na velikonočních trzích v Praze, ve Zlíně a Plzni se takové výrobky představí spotřebitelům.
Populární spotřebitelská soutěž značky KLASA se podle počtu odeslaných výher nejrychlejším soutěžícím blíží do své poloviny. K dnešnímu dni bylo spotřebitelům odesláno 18 592 výher, zbývá ještě více jak 26 tisíc.
Pro fanoušky Facebookové stránky "KLASA dobré a kvalitní potraviny" je na měsíc červenec připravena soutěž "Grilujeme se značkou KLASA".
Dvanácti výrobkům od sedmi výrobců udělil ministr zemědělství Petr Bendl značku kvality Klasa. Na 28. mezinárodním potravinářském veletrhu Salima v Brně je dnes slavnostně předal náměstek ministra zemědělství Martin Hlaváček.
Dnes začíná již 39. ročník největší tuzemské zemědělské výstavy Země
živitelka. Zároveň proběhne deváté slavnostní předávání certifikátů národní značky kvality KLASA. Nově oceněným výrobcům předá certifikáty v Pivovarské zahradě osobně ministr zemědělství Ing. Petr Bendl.
Blíží se Vánoce a KLASA naděluje! Od 5. 11. do 16. 12. 2012 mohou spotřebitelé každý týden soutěžit o kuchyňské náčiní zn. Tescoma a o velký vánoční nákup ve vybraných řetězcích, stačí správně vyplnit kartu a nalepit na ni loga vystřižená z obalů výrobků s označením KLASA.
V rámci slavnostního zahájení 40. ročníku výstavy Země živitelka proběhlo dnes v Pivovarské zahradě v Českých Budějovicích jubilejní desáté slavnostní předávání certifikátů národní značky kvality KLASA. Ocenění výrobci převzali certifikáty z rukou ministra zemědělství Miroslava Tomana a Martina Šebestyána, pověřeného výkonem funkce ředitele Státního zemědělského intervenčního fondu. Prestižní značku obdrželo celkem 10 výrobců za 20 potravinářských výrobků.
Mezinárodní televizní a rozhlasový festival o gastronomii se letos bude konat ve Znojmě již po patnácté. Ve dnech 17. – 19. 10. 2013 se v jeho rámci představí i národní značka kvality KLASA. Přijďte se podívat na naši gastroshow, workshop s názvem „Česká potravina“ nebo soutěž mladých kuchařů „Znojemská pečeně 2013“.
V červnu potkáte ochutnávky potravin KLASA na městských slavnostech, pikniku i hudebním festivalu. Budete zde moci nejen ochutnat i zakoupit výrobky označené logem KLASA, ale také se pobavit a kulturně se vyžít.
I během léta se oceňovalo značkou kvality KLASA. V obchodech budete mít možnost zakoupit dalších 26 produktů s tímto označením. Jedná se především o drůbeží maso z jižních Čech, masné výrobky s vysokým obsahem masa, dále o rybí výrobky z Vysočiny nebo tradiční česká lahvová piva. V současné době je značkou KLASA oceněno 1 145 výrobků od 223 producentů.
Televizní a rozhlasový festival o gastronomii Znojemský hrozen bude probíhat od čtvrtka 15. 10. do neděle 18. 10. 2015. Vedle promítání soutěžních pořadů a spotů se můžete těšit i na gastronomii „v přímém přenosu".
Mezi producenty, jejichž výrobky nesou označení KLASA, se nově zařadily společnosti LAKTOS, TANY a řeznictví pana Milana Žabčíka. Prvními oceněnými produkty těchto výrobců jsou kvalitní tavené sýry, řezy, kuličky a vynikající klobásy. Portfolio výrobků oceněných značkou KLASA společnosti STEINEX se rozšiřuje o lahodné Štýrské párečky a společnost VÁHALA přidává do své sbírky další dva výrobky s garancí vysoké kvality. V současné době je značkou KLASA oceněno 1 117 výrobků od 223 producentů.
Po zimní pauze přicházíme s první zastávkou naší roadshow! Naposledy jsme se viděli během Vánočních trhů, ale nebojte, nic se ale od té doby nezměnilo. Potraviny s označením KLASA jsou stále stejně kvalitní a dobré. To si budete moci ověřit již v neděli 17. 4. 2016 na zámku Kačina ve Středních Čechách. Mimo samotného programu Zámeckých slavnostní pro Vás bude přítomno 6 výrobců potravin s označením Klasa. Za nákup jejich výrobků budete mít navíc možnost získat praktické potřeby do domácnosti.
Již 37. ročník nejstarší a také nejproslulejší výstavnické akce svého druhu v České republice se bude konat od 21. do 24. dubna v parkovém areálu a pavilonech Výstaviště Flora Olomouc ve Smetanových sadech.
Rádi soutěžíte a zároveň často nakupujete mléčné výrobky? Není nic lehčího, než se zapojit do nové letní soutěže s mléčnými výrobky na webu Akademiekvality.cz. Hlavní výhrou jsou 3 ledničky plné kvalitních mléčných výrobků!
I tento rok můžete přijít ochutnat v rámci kuchařské show pokrmy připravené z potravin se značkami
kvality. Značka KLASA a Regionální potravina se představí v následujících termínech:
Rádi soutěžíte a zároveň často nakupujete mléčné výrobky? Není nic lehčího než se zapojit do nové velké letní soutěže s mléčnými výrobky na webu Akademiekvality.cz. Hlavní výhrou jsou 3 ledničky plné kvalitních mléčných výrobků!
Rádi soutěžíte a zároveň často nakupujete mléčné výrobky? Není nic lehčího než se zapojit do nové velké letní soutěže s mléčnými výrobky na webu Akademiekvality.cz. Hlavní výhrou jsou 3 ledničky plné kvalitních mléčných výrobků!
Portál Akademie kvality má první výherkyni. Včera v 18 hodin dorazil soutěžní tým s maskotem Klasáčkem do pražských Horních Počernic, kde předal Aleně Klaschkové zaslouženou výhru. Paní Alena si za předložené oceněné mléčné potraviny vybrala kuchyňské vybavení v hodnotě 5.000 Kč. Podmínkou účasti byla registrace na webu akademiekvality.cz a zakoupení produktů z mléka označených značkami kvality.
Soutěžní tým s Klasáčkem ocenil dalšího soutěžícího za výběr kvalitních mléčných výrobků. Dorazil do východočeských Pardubic, kde předal zaslouženou výhru v hodnotě 5.000 Kč paní Haně Macháčkové. Podmínkou účasti byla registrace na webu akademiekvality.cz a zakoupení produktů z mléka označených značkami kvality.
Do třetice všeho dobrého, musí si myslet Jana Bůšková z Průšánek, která byla oceněna maskotem Klasáčkem za svůj výběr kvalitních mléčných výrobků. Jediné, co pro účast v soutěži musela udělat, bylo zaregistrovat se na webu akademiekvality.cz a zakoupit produkty z mléka označených značkami kvality.
Již čtvrtý soutěžící byl odměněn maskotem Klasáčkem za to, že dokáže vybírat kvalitní mléčné výrobky plné zdraví prospěšných benefitů. Tentokrát měla štěstí paní Lucie Diviš Vodičková z Jihlavy. Díky své registraci na webu akademiekvality.cz a zakoupení produktů z mléka označených značkami kvality si odnesla ceny v hodnotě 5.000 Kč.
Maskot kampaně Klasáček, který reprezentuje kvalitu výrobků, zavítal do slezského Krnova, aby předal výhru paní Marii Staníkové. Jedná se již o pátou úspěšnou účastnici velké letní soutěže, kdy jsou soutěžící odměňováni za jejich výběr kvalitních mléčných výrobků. Pro účast je kromě zakoupení produktů z mléka označených značkami kvality nezbytné zaregistrovat se na webu akademiekvality.cz
Předposledním týdenním výhercem velké letní soutěže s kvalitními mléčnými výrobky se stala paní Marie Staníková z obce Husinec - Řež. Příjemnou cenu v podobě menších kuchyňských spotřebičů v celkové hodnotě 5.000 Kč předal jako obvykle maskot kampaně Klasáček. Pro účast v soutěži bylo nutné nakoupit kvalitní produkty z mléka označené značkami kvality a registrovat se na webu akademiekvality.cz.
Sedmým a zároveň posledním týdenním úspěšným soutěžícím, který byl odměněn ve velké letní soutěži s kvalitními mléčnými výrobky, se stala paní Marie Kopecká z východočeské Poličky. Vítězka se zaregistrovala na webu akademiekvality.cz, nakoupila chutné a zdravé produkty z mléka označené značkami kvality a navíc měla špetku štěstí. Díky tomu vyhrála pomocníky do kuchyně v celkové hodnotě 5.000 Kč. Výhru ji předal maskot kampaně Klasáček.
„Střihněte si naše výhry!" - tak zní motto velké spotřebitelské soutěže pořádané Státním zemědělským intervenčním fondem. Jejím principem je sbírat ze zakoupených výrobků oceněných značkami kvality jejich loga. Hlavními výhrami jsou např. jízdní kola, kuchyňské roboty nebo poukaz na prodloužený rodinný víkend. Soutěž probíhá od 26. září 2016 až do 1. ledna 2017.
Milujete soutěže, ve kterých je možné vyhrát parádní ceny? A navíc pro to nemusíte téměř nic udělat? Zkuste štěstí a zúčastněte se velké spotřebitelské soutěže nazvané „Střihněte si naše výhry!", kterou organizuje Státní zemědělský intervenční fond. Hlavními cenami jsou např. jízdní kola, kuchyňské roboty anebo poukaz na prodloužený rodinný víkend. Zní to lákavě a ještě příjemnější je zjištění, že pro účast v soutěži stačí jenom kupovat kvalitní a chutné potraviny.
Tentokrát byla Klasáčkovou cílovou stanicí obec s krásným názvem Dobrá. Novým týdenním výhercem soutěže „Střihněte si naše výhry" se totiž stala zdejší obyvatelka, paní Ludmila Garnolová. Kuchyňské spotřebiče v hodnotě pěti tisíc korun jí udělaly velkou radost. A nás těší, že má paní Ludmila důvěru ke kvalitním potravinám. Pokud i vy nakupujete výrobky se značkami kvality, neváhejte a soutěžte. I vy se můžete stát šťastným výhercem!
Za šťastnou výherkyní týdenní soutěže, paní Evou Přerostovou, se Klasáček vydal do Klatov. Paní Eva, stejně jako ostatní týdenní výherci, obdržela kuchyňské spotřebiče v hodnotě pěti tisíc korun. Všechny přístroje si navíc mohla sama vybrat. Taková je odměna za účast v soutěži „Střihněte si naše výhry", konkrétně pokud vyplníte všech třicet polí hrací karty vystříhanými logy se značkami kvality. I vám může přát štěstí!
Koncem minulého týdne se poštěstilo paní Veronice Seifertové z Písku. Klasáček jí donesl vysněné dárky dříve než Ježíšek, a tak si může vymyslet pod stromeček další přání. Naše soutěž ještě nekončí, takže kdoví, možná bude jako nadílka opět výhra. Kuchyňské spotřebiče v hodnotě pěti tisíc korun si naše výherkyně sama vybrala. Jak vidíte, účast v soutěži „Střihněte si naše výhry" se opravdu vyplatí!
Tentokrát se radovala paní Anna Skřivánková z Chocenic u Kolína, když u ní zaklepal Klasáček s výhrami. A úkol, který jí dal, plní každý výherce moc rád: Vybrat si kuchyňské spotřebiče v hodnotě pěti tisíc korun! Také byste si s takovým úkolem poradili, viďte? Přemýšlet, co byste si vybrali, není vůbec od věci. Stačí vyplnit hrací kartu, nalepit na ni 30 vystříhaných log kvalitních potravin a zasoutěžit si.
Zaslouženou výhrou, tentokrát za promyšlené nákupy minerálních vod pro celou rodinu, byla odměněna paní Kateřina Dudková z Ostravy. Klasáček jí dovezl, stejně jako ostatním výhercům, kuchyňské spotřebiče v ceně 5 000 korun. Paní Kateřina si všechny výhry osobně vybrala, protože nikdo neodhadne potřeby hospodyně tak, jako ona sama. To je každotýdenní spravedlivá odměna pro soutěžící, kterým není jedno, co kupují, a kteří loga výrobků se značkami kvality zašlou na hrací kartě do naší soutěže.
Jihočeskou nivu, sýr s modrou plísní, má nejraději paní Irma Šišková z Roudnice nad Labem. Týdenní cenu soutěže „Střihněte si naše výhry" však získala nejen za sýr, ale také za promyšlený nákup výrobků se značkami kvality. A samozřejmě za vyplnění hrací karty třiceti logy z nakoupených výrobků. Odměnou jsou jí kuchyňské spotřebiče v hodnotě 5 000 korun podle vlastního výběru.
Klasáček rád bývá poslem hezkých překvapení. Tentokrát dovezl zaslouženou výhru panu Jaroslavu Škuderovi do Řepova u Mladé Boleslavi. Úkol vybrat si kuchyňské spotřebiče v hodnotě pěti tisíc korun podle svého výběru zvládl pan Škudera na jedničku. Ostatně ten nejdůležitější úkol splnil už dávno: Nakupuje totiž pravidelně kvalitní potraviny - a nejraději ze všeho Romadur značky Klasa. Čili stačilo vystříhat jejich loga, vyplnit, zaslat soutěžní kartu a nakonec už jen dávka štěstí!
Klasáček navštívil s cenami tři poslední týdenní výherce soutěže „Střihněte si naše výhry!". Jsou jimi Jana Brabcová z Nové Včelnice, Veronika Teclová ze Světlé nad Sázavou a Jana Šandová z Trutnova. Radost byla u všech tří velká a my věříme, že výhry v hodnotě pěti tisíc korun dle vlastního výběru výhercům v kuchyni opravdu pomohou. Tím však příděl překvapení nekončí! Už se sice nesoutěží, ale ještě se budou losovat hlavní výhry a deset nejpilnějších sběratelů log. Velké finále je tedy stále před námi.
Od 1. února se změní metodika pro udělování značky kvality Klasa. Zjednodušení administrativy pomůže především malým výrobcům, odpadne například povinnost dokládat certifikát systému managementu jakosti a prodlouží se doby platnosti laboratorních protokolů.
Pro provozovatele potravinářských podniků, kteří zvažují podat žádost o značku Regionální potravina, jsme si dovolili připravit bezplatný seminář s Regionální potravinou.
Zahradní gril, jízdní kolo, stan, spacák, to už je pěkná výbava na léto. Pokud si chcete udělat „grilovačku" nebo plánujete vyrazit někam do přírody, pak už brzy můžete začít o tyto lákavé výhry soutěžit. Jak na to? Stačí navštívit webové stránky akademiekvality.cz a jste-li alespoň trochu soutěživí, nechejte se zlákat. Principem soutěže je, že se vyfotíte s potravinami vybraných značek kvality nebo s naším maskotem Klasáčkem při některé z jeho letních akcí.
Státní zemědělský intervenční fond získal v soutěži Effie Awards Czech Republic za svou kampaň „KLASA: Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny." dvě stříbrné medaile, a to v kategoriích „Potraviny" a „Veřejné zakázky". Cílem kampaně bylo zvýšení edukace spotřebitelů na téma kvality potravin a důležitosti preference kvalitnějších potravin.
Certifikáty Klasa slavnostně předal na tradičním předvánočním setkání ministr zemědělství Marian Jurečka spolu s generálním ředitelem Státního zemědělského intervenčního fondu Martinem Šebestyánem. Ceremoniálu, který proběhl v reprezentativních prostorách paláce Žofín, se zúčastnilo 11 výrobců s 32 výrobky. Zároveň byl v průběhu večera vylosován šťastný výherce, který díky spotřebitelské soutěži získal jednu z hlavních cen v podobě vozu Škoda Fabia.
Od října je v běhu velká podzimní spotřebitelská soutěž s názvem „Střihněte si 3x Škodu Fabia a sto tisíc dalších skvělých cen", kterou pořádá Státní zemědělský intervenční fond (SZIF). Jeden ze tří vozů Škoda Fabia putoval včera do rukou šťastné výherkyně. Je jí paní Daniela H. z Jirkova. Losování se odehrálo na slavnostním večeru během udělování certifikátů KLASA nově oceněným výrobcům.
Nový rok začal pro pana Jana R. z Velké Kraše opravdu šťastně. Ve čtvrtek 4. ledna byl totiž vylosován jako majitel druhé Škody Fabie v rámci velké spotřebitelské soutěže „Střihněte si 3x Škodu Fabia a sto tisíc dalších skvělých cen", kterou pořádá Státní zemědělský intervenční fond (SZIF). Přestože se soutěž chýlí ke konci, stále je možné získat hodnotné ceny.
Příznivci dobrého jídla a pití by měli zbystřit. 27. února totiž startuje gastronomická přehlídka v podobě mezinárodního potravinářského veletrhu SALIMA. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) se veletrhu účastní pravidelně. Letos se zde představí společně s 15 výrobci kvalitních potravin, kteří se mohou u svých výrobků pochlubit značkou Regionální potravina nebo Klasa. Součástí Salimy je také Festival chutí, ani tady nebudou kvalitní potraviny chybět. Zastupovat je bude 26 oceněných výrobců.
Milovníci vín si jistě nenechají ujít Mezinárodní veletrh vína Wine Prague, který se koná ve dnech 21. až 23. května v Praze. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) se akce účastnil už vloni. Na víno jsou sice experti jiní, ale SZIF zase umí poradit s dotacemi pro vinaře. A že je k vínu zapotřebí občas něco zakousnout nebo se osvěžit jiným nápojem, určitě není pochyb. Od toho tu budou také výrobci ocenění Regionální potravinou.
Státní zemědělský intervenční fond dnes spustil spotřebitelskou soutěž o atraktivní ceny Střihněte si kvalitu! Hlavní výhrou jsou tři automobily značky Škoda KAROQ Ambition, ale ani ostatní soutěžící nepřijdou zkrátka. Cílem je podpořit osvětu a konzumaci kvalitních potravin.
Kampaň na podporu kvalitních potravin „Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?“, jejímž zadavatelem byl Státní zemědělský intervenční fond, získala hned dvě ocenění v rámci prestižního mezinárodního bruselského hodnocení EACA. Zabodovala v kategorii „Product Launch /Relaunch/Trial campaigns“ (bronz) a dále v segmentu „Retail or Trade Marketing – Dealer/Salesforce“ (stříbro).
Nový rok začal pro pana Petra B. z Velkého Beranova skutečně šťastně. Dnes si odvážel svůj nový vůz. Zapojil se totiž do spotřebitelské soutěže „Střihněte si kvalitu!“ pod taktovkou Státního zemědělského intervenčního fondu a vyhrál jednu ze tří hlavních cen – automobil Škoda Karoq.
Tento týden startují dva významné veletrhy. Přestože je od sebe dělí 540 km, pojí je stejný záměr. Prezentovat kvalitní české potraviny. Grüne Woche v Berlíně a brněnský veletrh GO®IONTOUR, jehož součástí je i RegFoodFest, právě začínají. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) nebude chybět.
Novou majitelkou vozu ŠKODA KAROQ se stala paní Jana Ž. z Tábora. Včera si automobil červené barvy v Praze převzala osobně s celou rodinou. Jak soutěžila a které produkty jí přinesly štěstí?
Červená – modrá – bílá. Tři vozy v barvách naší trikolóry, které si přichystala spotřebitelská soutěž „Střihněte si kvalitu!“, jsou už u svých majitelů. První z nich si odvezl pan Petr B. z Velkého Beranova začátkem letošního roku, druhý a třetí v pořadí přišly na řadu nyní v březnu. Automobily Škoda Karoq vyhrály tentokrát dvě dámy: Jana Ž. z Tábora a Jana F. z Plzně. Zároveň si své ceny převezme 10 nejaktivnějších soutěžících.
Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) se návštěvníkům na Zemi živitelce v Českých Budějovicích představí opět v největší expozici. Ta bude patřit především výrobcům oceněných potravin, které získaly značku kvality KLASA, Regionální potravina nebo BIO. O propagaci zmíněných značek se stará SZIF. Návštěvníky zveme nejenom na ochutnávku dobrot, ale i na bohatý doprovodný program, který bude většinou s dobrým jídlem souviset
Pražský hrad otevře své brány již po čtrnácté všem fanouškům zdejšího Vinobraní. Kvalitní víno z různých koutů naší země je samozřejmostí, ale k němu i prověřené značky kvalitních potravin, jako jsou KLASA a Regionální potravina, a to v tak širokém sortimentu, že uspokojí i nejnáročnějšího gourmeta. Přičtete-li k tomu nádherné prostředí a nabitý program, není důvod s návštěvou váhat.
Zítra začíná veletrh hotelového a restauračního zařízení, potravinářství a gastronomie FOR GASTRO & HOTEL 2019. Zastoupeny zde budou firmy z 15 zemí a chybět nebudou ani čeští výrobci kvalitních potravin. Značky KLASA, Regionální potravina a BIO tu bude reprezentovat celkem 16 producentů.
Začíná další spotřebitelská soutěž Státního zemědělského intervenčního fondu „NASTARTUJTE VÝHRY S KLASÁČKEM!“. Jejím cílem je podpořit osvětu a konzumaci kvalitních potravin. Hlavní výhrou jsou tři automobily značky Škoda Scala Ambition, ale ani ostatní soutěžící nepřijdou zkrátka.
Státní zemědělský intervenční fond získal v soutěži Effie 3. místo za svou kampaň „Edukační projekt Pospolu u stolu“. Kampaň značek kvality se tentokrát zaměřila na dětské strávníky a připravila pro ně originální výukový materiál, který má školáky pobavit a přesvědčit, že konzumace kvalitních potravin je pro ně správnou volbou.
Prvním výhercem soutěže „Nastartujte výhry s Klasáčkem!“ se stal pan Zdeněk K. z Podbřezí. Odváží si jednu ze tří hlavních cen, kterou je červený vůz ŠKODA SCALA Ambition 1,0 TSI 85kW. Soutěž, která je u spotřebitelů velmi oblíbená, organizuje Státní zemědělský intervenční fond (SZIF).
Druhým výhercem vozu ŠKODA Scala se stal v rámci spotřebitelské soutěže „Nastartujte výhry s Klasáčkem!“ pan Jiří Z. z Bystřice pod Hostýnem. Šťastný výherce si tentokrát odváží ze soutěže, kterou pořádá Státní zemědělský intervenční fond (SZIF), vůz bílé barvy.
Spotřebitelská soutěž Státního zemědělského intervenčního fondu „Nastartujte výhry s Klasáčkem!“ skončila. Velkým lákadlem byly tři hlavní ceny, pětidveřové hatchbacky ŠKODA Scala v červené, bílé a modré barvě. První dva automobily už své majitele našly, třetí vůz si dnes převzala paní Alena H. z Horní Plané, která byla vylosována 20. února.
Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) spouští další ročník spotřebitelské soutěže. I letos je zaměřená na kvalitní potraviny. Zapojit se může každý - stačí nakupovat prověřené výrobky označené značkami kvality a vystřihovat jejich loga umístěná na obalech.
„Vyhrajte léto na grilu“ – to je název letní spotřebitelské soutěže, která statuje v pondělí 12. července. Podmínkou účasti v soutěži, kterou organizuje Státní zemědělský intervenční fond (SZIF), je jednorázový nákup alespoň tří potravin s logy kvality (Klasa, Regionální potravina, Bio „zebra“ a EU „Bio list“) a registrace na webu Akademiekvality.cz. Soutěžit se bude do neděle 12. září.
Už zítra startuje největší zemědělská událost roku – agrosalon Země živitelka. Na Výstavišti v Českých Budějovicích nebude chybět ani expozice Státního zemědělského intervenčního fondu. Představí se tam celkem 28 producentů, jejichž výrobky se pyšní oceněním Klasa, Regionální potravina nebo Bio.
Dnes startuje velká spotřebitelská soutěž s názvem „Stříhejte kolem dokola“ pod záštitou Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF). Cílem je podpora kvalitních produktů označených značkami kvality jako je např. Klasa, Bio, Regionální potravina. Hlavní cenou je roční zapůjčení 3 osobních automobilů. Soutěž potrvá až do 2. ledna 2022.
Věděli jste, že i při běžných nákupech potravin můžete za pomoci několika jednoduchých triků ušetřit několik tisíc korun ročně? Nakupování potravin je pro většinu z nás každodenní rutinou. Přesto existuje několik způsobů, jak nejen ušetřit čas a peníze, ale také zajistit nákup kvalitních potravin a vyhnout se plýtvání jídlem. Jak na to? Připravili jsme pro vás několik jednoduchých a efektivních tipů, jak toho dosáhnout.
Logo Klasa najdete na oceněných výrobcích již od roku 2003. Toto prestižní označení kvality získala již řada skvělých výrobků a nově ji najdete například na dobrůtkách a sirupech od Sejkorky, několika druzích chleba z pekařství Cais, medovém perníku PROFILOM, pivu z Pivovaru Bizon či sýrech od Markéty Palánové.
I letos bude podzim patřit kvalitním potravinám. Střihněte si s námi nákupy zdarma. Od 30. 9. do 1. 12. 2024 hrajeme o tři poukázky na nákup v hodnotě 15 000 Kč, každý týden pak můžete vyhrát jeden z 9 nákupů za 5 000 korun a navíc ještě losujeme 4 500 báječných cen pro domácnost.
Třetí účastník našeho pořadu zaměřeného na tradici, poctivost a návrat ke kvalitě v kuchyni, kterou známe od našich babiček, je tak trochu netradiční – nejedná se totiž o „babičku“, ale o „dědu“. Pan Milan bydlí v rodinném domku ve Kdyni kousek od Domažlic. Již od dětství je vášnivým chovatelem holubů. Rád si pěstuje vlastní zeleninu – hlavně rajčata, ze kterých si vaří domácí rajskou. Nejvíc je však pyšný na svou svíčkovou, kterou připravuje podle starého rodinného receptu. Jeho kuchyně je založena na přesnosti, což odpovídá jeho profesi nástrojaře. Vaření je pro něj radostí, a jak sám rád říká: „Jídlo je lepší až druhý den, když je odleželé“. A samozřejmě z kvalitních surovin, které snadno poznáte podle log kvality, kterými se pyšní například výrobky oceněné značkou KLASA.
Už dvaadvacet let se setkáváte s logem Klasa na oceněných výrobcích pocházejících výhradně z České republiky. Toto prestižní označení kvality získala již řada skvělých výrobků a nově ji najdete například na nakládaných sušených rajčatech pomodoro moravia, sýrech Gabriely Janebové, ječných kroupách z Bílého mlýna či masných výrobcích od AB Bor.
Prestižní označení kvality Klasa získala již řada skvělých výrobků a nově jej najdete například na medu od Dalibora Vraníka, pečivu ze střední a základní školy Jesenice, vepřové tlačence od Zemědělského družstva Unčovice, tvarůžkách vyráběných společností Tavoretus a řadě dalších potravin. S logem Klasa na oceněných výrobcích pocházejících výhradně z České republiky se spotřebitelé setkávají už dvaadvacet let.
V současné době je naším hlavním výrobním programem výroba sýrů čerstvých v základní chuti a v 6-ti ochucených variantách (příchuť česnek, křen, mexiko, provensálské koření, brusinky, chilli papričky), krémových tvarohových sýrů v základní chuti a ve 2 ochucených variantách ( kapiové,bylinkové), termizovaných smetanových sýrů v přírodní chuti a ochucených variantách, dále přírodních polotvrdých sýrů typu eidam a gouda a v doplňkovém programu roztíratelné tavené sýry přírodní a ochucené. Nadále pokračujeme ve vývoji dalších specialit z oblasti sýrů. Denní příjem mléka je stabilizován na ca. 25 000 lt.
Mlékárna Kroměříž se zaměřila výhradně na výrobní činnost a svoje obchodní aktivity předala velkoobchodním partnerům. Od září 2000 patříme do skupiny hlavního obchodno partnera - velkoobchodní společnost ALIMPEX food a.s., Praha s celorepublikovým rozsahem obchodní činnosti . Jejím prostřednictvím jsou naše výrobky dodávány do celé řady maloobchodních řetězců a nezávislého trhu v České republice a na Slovensko.
Naše společnost je certifikována pro komunitární trh EU a některé naše výrobky nesou národní značku kvality Klasa.
S našimi výrobky se pravidelně účastníme soutěží v rámci ČR a také i na Slovensku. Na těchto soutěžích jsme získali jsme celou řadu ocenění, především v kategorii čerstvých sýrů. Také se podílíme, ve spolupráci s Českomoravským svazem mlékárenským a mlékařskou školou, na pořádání odborných sýrařských seminářů „Kroměřížské mlékařské dny“.
Naším cílem je obstát na náročném trhu mlékárenských výrobků a podílet se na uspokojení spotřebitele sortimentem kvalitních výrobků a podporou spolupráce s VOŠ potravinářskou a SPŠ mlékárenskou pomáháme předat mlékárenskému průmyslu co nejlépe připraveného absolventa do praktického pracovního života.
Už řadu let jsme držiteli certifikátů BRC a ISO 9001:2008. Od roku 2009 náš výrobek "Graham tyčinky" získal značku Klasa. K dalším úspěchům rovněž patří ocenění 1.místem a diplomem v soutěži vysílané na ČT1 ve Studiu 6 o nejchutnější a nejkvalitnější pekařský výrobek.
Při výrobě našich tyčinek nepoužíváme žádné konzervanty ani jiné chemické přísady. Výroba těst probíhá výhradně z přírodních surovin, důraz klademe především na:
- trvale vysokou kvalitu výrobků
- stálou výbornou chuť
- Dodržování správné výrobní praxe
1252 – Král Přemysl Otakar II. udělil privilegia trhové vsi Přerovu, tedy i práva vařit pivo.
1480 – vzniká panský pivovar, který dal postavit Vilém z Pernštějna. Od té doby přibyla do znaku města Přerova černá zubří hlava se zlatou houžví v nozdrách, rodový erb pánů z Pernštějna.
1872 – Byl položen základní kámen ke stavbě akciového pivovaru. Jeho originální název zněl „První moravský pivovar akciový se sladovnou v Přerově.“
1873 – V tomto roce byl pivovar slavnostně posvěcen a uskutečnila se první várka piva. Pivo se začalo prodávat pod registrovanou ochrannou známkou.
1898 – Pivovaru byl udělen diplom (ocenění kvality piva) na Jubilejní výstavě ve Vídni.
1913 – Vznikl nový kartel pod názvem – Ochranný svaz českomoravských pivovarů v Přerově.
1940 – Pivovar dosáhl základního kapitálu ve výši 8 000 000 korun.
1948 – Byl založen národní podnik Hanácké pivovary se sídlem v Přerově, který tvořil přerovský pivovar, pivovar v Prostějově, Olomouci, Těšeticích a Kroměříži.
1949 – K podniku se dodatečně přičlenily Severomoravské pivovary – závody Litovel a Hanušovice.
1953 – Dochází k nové reorganizaci podniku.: Hanácké pivovary byly rozděleny na tři samostatné podniky: Přerovský pivovar – národní podnik Přerov, Olomoucké pivovary – národní podnik Olomouc, Severomoravské pivovary, národní podnik Litovel.
1955 – Tři národní podniky byly znovu sloučeny a vytvořeny opět Hanácké pivovary, národní podnik Přerov.
1958 – V pivovaru pracuje největší počet zaměstnanců v jeho historii – celkem 600. Od té doby se jejich počet stále snižoval, až se v posledních letech ustálil na počtu kolem dvou set.
1960 – 1. července 1960 byl ustaven nový celokrajský podnik Severomoravské pivovary, národní podnik Přerov, který vznikl spojením národních podniků Hanácké pivovary Přerova a Ostravské pivovary Ostrava.
1970 – Poprvé v historii překročila celková produkce piva 500 tisíc hl. – přesně dosáhla 512.644 hl.
1982 – Přerov dosáhl své nejvyšší produkce piva v historii – 559 153 hl.
1988 – Pivovar zrušil vlastní sladovnu, od té doby pivovar veškerý slad nakupuje.
1990 – Po zrušení krajů v roce 1990 byl podnik transformován na „Moravskoslezské pivovary Přerov, akciová společnost“, sdružující pivovary Přerov, Olomouc, Opava, Litovel, Hanušovice a Vsetín.
1997 – V létě tohoto roku zasáhly Pivovar Zubr ničivé povodně – stoletá voda.
2000 – V srpnu 2000 se v Přerově začalo pivo stáčet do PET lahví. Brzy nato pivo dodávané v PET lahvi (Šenkýř) uspělo v soutěži Pivex. – skončilo na třetím místě v kategorii světlá výčepní piva v konkurenci 35 značek.
2001 – V únoru 2001 se pivovar pustil do budování nové varny. Nové zařízení na výrobu mladiny mělo být plně automatické. V roce 2001 byl také odvysílán první reklamní spot na celoplošných českých TV stanicích.
2003 – Jedenáctka Zubr Gold, kterou si do té doby mohli konzumenti dopřát jenom točenou, byla od července 2003 na trhu také v lahvích. Desítka Zubr Classic v tomto roce získalo ocenění Klasa, které uděluje ministr zemědělství kvalitním domácím potravinářským a zemědělským produktům.
2005 – Na konci dubna 2005 pivovar uvedl na trh novou sadu etiket lahvového piva. Jejich autorem byl specialista na obalový design Vladimír Kovařík, který s pivovarem spolupracoval již řadu let, a využil ve svých návrzích technologických možností metalického efektu v kombinaci s tiskem na bílém podkladu.
2010 – Byla zahájena výstavba objektu nové stáčírny a skladů v pivovaru Zubr.
2011 – Nová stáčírna a sklady v pivovaru byly uvedeny do provozu.
Bernard je pivo, které ozdobí Vaši osobnost. A čím jste odlišnější, tím více se k Vám bude hodit. Bernard je totiž jako Vy. Neohlíží se po ostatních a vaří pivo po svém - bez pasterizace, z nejčistší vody, z vlastního sladu a kvasnic uprostřed lesem provoněné Vysočiny. Díky tomu vytváří harmonii vyvážené hořkosti, lahodné plnosti a chmelové vůně.
Bernard je oblíbeným pivem lidí, kteří si chtějí opravdu pochutnat a jdou stejně jako Bernard svou vlastní cestou. Je životním stylem, kultem...
Za 20 let své existence se značka BERNARD stala pojmem a získala mnohá ocenění v různých soutěžích. Naším dalším snem je vybudovat z ní značku kultovní.
Toto je náš příběh aneb jak se zrodila první müsli tyčinka v Čechách a na Slovensku!
Začátek potravinářské výroby ve společnosti ÚSOVSKO a.s. je spojen se zářím roku 1991, kdy v objektech, které byly původně postaveny za účelem sušení ovoce, byla zahájena výroba müsli tyčinek.
Ale pojďme pěkně po pořádku…
Původním záměrem bylo sušit ovoce, především jablka a v pomleté formě je prodávat do mlynářských a pekařských výrobků. Tehdy bylo ÚSOVSKO a.s. klasické zemědělské družstvo a uprostřed krásné hanácké přírody pěstovalo kromě obilí i jablka na cca 80ha.
A věřte, byla i období, kdy využití trhaných jablek bylo značným problémem. Sušením této komodity se měl potencionální odbyt značně zvýšit. Tento záměr nakonec překazila skutečnost, že došlo k mimořádně vysokému zvýšení cen energií, hlavně zemního plynu. Toto zdražení způsobilo, že úprava ovoce sušením byla v té době jedna z nejdražších a tak se od projektu upustilo.
Ale co dělat s už postavenou sušičkou ovoce? Šanci dostaly nové projekty a náhradní řešení. Ze všech předložených návrhů a náhradních řešení nakonec zvítězila myšlenka zahájit jako první v ČR výrobu müsli tyčinek. Podařilo se nám získat výrobní technologii z Holandska a v září roku 1991 uzřela světlo světa první müsli tyčinka, vyrobená společností ÚSOVSKO a.s. Jednalo se o müsli tyčinku šťavnatou, která je do dnešních dní tou nejprodávanější. Následovala tyčinka cereální a oříšková.
S tím, jak se rozšiřovaly možnosti nákupu nových druhů sušeného ovoce, rozšiřovala se i výrobní řada müsli tyčinek. Přibyla meruňková, švestková, tropická, … Narůstající zájem o nové příchutě nás donutil pěstovat i další druhy ovoce. Takže kromě vlastního obilí a jablek jsme postupně začali do našich müsli tyčinek přidávat i další naše vlastní (dopěstované) ovoce: černý rybíz a višně.
Velký pokrok byl zaznamenán také v době, kdy bylo možné nakoupit kakaovou a později i jogurtovou polevu. Tento fakt přispěl k nákupu nových technologií – polévacího zařízení a dalšího mrazícího tunelu, a tím k realizaci müsli tyčinek máčených v kakaové a jogurtové polevě.
Odbyt tyčinek se neustále zvyšoval a na jedné technologii jsme už jen velmi problematicky zajišťovali potřeby trhu. Tato skutečnost si vyžádala nákup druhé technologie, která byla nainstalována v roce 1996. Na těchto technologiích probíhá výroba do dnešních dní. Při plném obsazení a optimální organizaci výroby jsme schopni vyrobit za 24 hodin 360.000 tyčinek.
Jak již bylo uvedeno, naše společnost začala výrobu müsli tyčinek jako první v ČR. A trvalo jen pár měsíců a už se na českém trhu objevil konkurenční výrobek. Vznikl tak problém s propagací našich výrobků, protože naše společnost prodávala müsli tyčinky pod všeobecným názvem „müsli tyčinky“. Tento nedostatek byl odstraněn v roce 1995, kdy jsme zaregistrovali naši obchodní značku FIT. Inspirací pro vznik samotného názvu byla kniha od Harvey Diamonda „Fit pro život“, kterou v té době četl předseda družstva. Tento velký krok nám umožnil výrazně se zviditelnit na trhu a zároveň investovat finanční prostředky do lepší a cílenější propagace. Ochranná známka FIT prošla během těchto let mnoha grafickými úpravami, které se samozřejmě projevily i v designu – na obalech.
Za ty roky jsme pod značkou Fit uvedli mnoho příchutí, mnoho nových druhů cereálních výrobků a tak se značka stala korporátní, pod kterou je dnes „schována“ celá rodina značek nesoucích logo Fit: Fit müsli – müsli tyčinky, Fit müsli Bio – bio müsli tyčinky, Fit Fruit – ovocné tyčinky, Fit Fruitík – dětské ovocné tyčinky, Fit CHALLENGER - cereální tyčinky, Fit Nature - tyčinky bez umělých barviv a konzervantů s vysokým podílem vlákniny.
Ale to není všechno! Určitě si pamatujete i televizní reklamy s Fitkou, například i tu se Zorou Czoborovou a také každoroční soutěže, kde nejpopulárnější byla „Zacvičme si pod palmami“ … Ano, prožili jsme toho spolu hodně a určitě se můžete těšit na i na další společné zážitky! Protože náš tým neustále sleduje nové trendy a pracuje na dalších Fit výrobcích a podpoře pro vás.
A co se kvality týká… Naše potravinářská výroba je držitelem certifikátů HACCP a BRC. Tyto certifikáty dokazují, že výroba našich müsli tyčinek je realizována podle nejnovějších a nejpřísnějších hygienických norem a předpisů.
Z müsli tyčinky Fit se stalo synonymum zdravější sladkosti, která nemá za cíl hlavní jídlo nahrazovat, ale pouze ho vhodně doplňovat.
Za vznikem naší müsli tyčinky Fit je v podstatě náhoda – tehdy možná nešťastná (zdražení ceny zemního plynu), ale jak se později ukázalo mimořádně šťastná.
* Od roku 2007 je naše řada ovocných tyčinek Fit fruit oceněna za splnění kvalitativních kritérií značkou Klasa.
Společnost STEINEX a.s. se již od počátku profiluje jako rodinná firma, jejíž tradice se předává z generace na generaci a neztrácí svůj charakter ani v prostředí globálního trhu. Tvrdou prací se nám podařilo upevnit svoji důležitou pozici na trhu a značka STEINEX je již řadu let vnímána jako dodavatel těch nejlepších a nejkvalitnějších potravinářských výrobků. - jednáme mezi sebou s respektem a úctou,
- udržujeme si nadšené a spokojené zákazníky,
- držíme vysokou kvalitu výrobků a služeb,
- vytváříme skvělé pracovní prostředí a posilujeme dobrou pověst firmy,
- používáme ty nejlepší způsoby výroby, nákupu a prodeje produktů.
Naším cílem je udržení a trvalý rozvoj dobrého jména Steinhauser a všech privátních značek a výrobků s ním spojených. Cílevědomě směřujeme k vybudování všeobecně respektované výrobní a velkoobchodní firmy STEINEX a.s. působící na celém českém a slovenském trhu.
Tradice V potravinářském oboru pracujeme po pět generací a předávání receptur a zkušeností z generace na generaci je zárukou, že víme jak na to. Už od roku 1846 se datuje spojení jména Steinhauser s řeznickým řemeslem. Úspěchy Získali jsme řadu významných ocenění jako je například KLASA, Chuť Jižní Moravy, Česká a Dětská chuťovka a další ohodnocení z regionálních potravinářských soutěží. Celý výrobní prostor je schválen státní veterinární správou, která provádí pravidelné kontroly provozu, což zaručuje striktní dodržování všech norem. Náš provoz byl úspěšně certifikován na IFS Food Version 6.1. Největší úspěchy vidíme především v konstantním zvyšování kvality a odbytu, díky kterému neustále inovujeme a rosteme. Zajímavostí naší firmy je také to, že nejsme jen výrobci kvalitních masných výrobků, ale také významným dodavatelem potravinářského zboží s orientací na středomořskou stravu, která je pozitivně hodnocena jako zdravá výživa.
Disponujeme vlastním logistickým centrem s rozsáhlým vozovým parkem, díky čemuž jsme maximálně flexibilní v uspokojování potřeb našich zákazníků.
Provozujeme síť vlastních prodejen pod značkou MORAVSKÉ MASO, kde získáváme zpětnou vazbu a přání našich zákazníků na kvalitu výrobků.
Vzhledem k velikosti naší firmy nejsme zatíženi velkou administrativou, a proto můžeme nabídnout našim zákazníkům tu nejlepší kvalitu za rozumné ceny.
AGRO Brno–Tuřany, a.s., je v mnoha ohledech výjimečnou společností. Nejen tím, že navazujeme na dlouholetou a úspěšnou tradici našich předchůdců v oblasti zemědělské výroby, pěstování květin a okrasného školkařství. Ale také proto, že v tom co děláme, svým způsobem vynikáme. Trvale nabízíme největší výběr rozmanitých druhů hrnkových květin, bylinek a okrasných dřevin na Moravě. Naše Tuřanské kysané zelí je díky své jedinečné chuti je mezi spotřebiteli velmi oblíbenou značkou, pravidelně se objevuje na talířích tisíců lidí a navíc pravidelně sbírá ocenění v odborných soutěžích. Přinášíme vám to nejlepší z Moravy...
Farmě Kozí Hrádek s.r.o. byly odebrány značka KLASA pro výrobek Ondráš a značka Regionální potravina pro Čerstvé máslo - BIO. Jedním z důvodů k jejich odebrání bylo závažné porušení způsobu zajištění welfare zvířat. Výrobek Ondráš získal značku KLASA v loňském roce, Čerstvé máslo BIO bylo držitelem značky Regionální potravina od roku 2018.