Na propagaci značky Klasa se v roce 2005 na základě rozhodnutí agentury BBK a Státního zemědělského intervenčního fondu, který tuto prestižní značku od roku 2004 spravuje, vynaložilo více jak 130 milionů korun. Investice sklízí své ovoce, protože podle výzkumu agentury STEM/MARK z loňského prosince znají značku KLASA více než dvě třetiny spotřebitelů a jejich počet se neustále zvyšuje.
Zahraniční odběratelé měli v loňském roce možnost seznámit se s produkty značky KLASA na několika mezinárodních akcích. V září roku 2005 se potraviny s touto značkou představily na výstavě Polagra-Food 2005 v polské Poznani, která patří k nejprestižnějším výstavám v oblasti potravin ve středoevropském regionu. Začátkem července se KLASA prezentovala v rámci Národního dne na Royal Show v britském Stoneleigh. Výrobky sklidily úspěch také v polovině srpna na slovenském veletrhu Agrokomplex v Nitře, kde stánek SZIF navštívil také slovenský prezident Ivan Gašparovič. V první polovině letošního roku prezentoval SZIF výrobky se značkou KLASA na francouzském veletrhu SIA v Paříži, na 13. ročníku mezinárodního potravi-nářského veletrhu PRODEXPO v Moskvě a na 71. ročníku mezinárodního potravinářského, zemědělského a zahradnického veletrhu Grüne Woche v Berlíně. Na těchto zahraničních prezentacích čeští výrobci předváděli především pečivo, sýry, uzeniny a samozřejmě i české pivo, které se těšilo velké oblibě u návštěvníků.
V rámci České republiky byly výrobky se značkou kvality KLASA prezentovány loni v srpnu na zemědělské výstavě Země živitelka a letos v květnu na výstavě Víno&Destiláty 2006. V rámci speciální akce zvané RoadShow se výrobci potravin se značkou KLASA představili v průběhu března a dubna postupně na Salimě v Brně, na Zahradě Čech v Litoměřicích, na veletrhu Gastro v Hradci Králové a na výstavě Flora v Olomouci. Předposlední zastávkou z druhé série Road Show bude 24. května 2006 Náměstí Republiky v Plzni a celá akce bude zakončena na veletrhu Hobby 2006 v Českých Budějovicích.
Smyslem Road Show je posílení povědomí o značce KLASA v regionech a propojení značky s konkrétními výrobci, kteří ochotně nabízejí ochutnávky svých potravin v několika stanech, kde je možno tyto výrobky zakoupit za zvýhodněnou cenu. Ochutnávky tuzemských potravin zpravidla doprovází zábavný program a soutěže o potravinové koše dárkové předměty od výrobců potravin se značkou KLASA.
Potraviny se značkou kvality KLASA se ale neprezentují jen na výše uvedených velkých akcích, ale i ve vybraných obchodních řetězcích Globus, Hypernova, Tesco a Interspar, kde od konce dubna do začátku června 2006 spotřebitelé mohli a stále ještě mohou při nákupu kvalitních potravin se značkou KLASA získat zajímavé dárky. Akce v hypermarketech mají zákazníky na značku KLASA nejen upozornit, ale především motivovat k nákupu takto označených potravin, kterých už je 1149 od 174 českých a moravských výrobců.
Dne 28.dubna 2006 bylo oceněno dalších 44 kvalitních potravinářských výrobků tuzem-ské výroby. V kategorii maso, masné výrobky uspělo 14 výrobků, kategorie zpracované ovoce a zelenina posílila o 6 výrobků, po 2 výrobcích získaly kategorie alkoholické nápoje a nealkoholické nápoje. Z mléčných výrobků uspěl nyní jediný. Mezi oceněnými produkty jsou například Toskánská omáčka Pikant (Alibona, a.s., Litovel), OVESNÉ VLOČKY jemné (Bílý mlýn Kepka s.r.o., Dýšina), Bůčkový závin (FILEX s.r.o., Uherský Brod), Ovocná přesnídávka s meruňkami (LINEA NIVNICE, a.s., Nivnice).
Státní zemědělský intervenční fond, který se zabývá podporou kvalitních domácích výrobků, myslí také na české kuchařinky, pro které inicioval vznik nové kuchařky s názvem Česká kuchyně je KLASA. Kuchařka, jejímiž autory jsou šéfkuchaři Jaroslav Sapík a jeho syn Pavel Sapík, obsahuje tradiční české recepty, které jsou rozděleny do pěti oddílů - Česká tradice, Všední den, Pohodový víkend, Vítáme hosty a Pochoutky pro labužníky. Pokud byste si ji chtěli zakoupit, vyšla koncem roku 2005 v nakladatelství Eroika.