Naše fanoušky pravidelně informuje o všech aktivitách, jako jsou soutěže, ochutnávky potravin v obchodních řetězcích a roadshow po celé České republice. Fanoušky rovněž zajímají aktuální informace o kvalitě prodávaných potravin a o nových produktech označených značkou KLASA. Na závěr se můžeme se pochlubit i počtem 6 000 aktivních uživatelů facebookového profilu za měsíc tj. počet lidí, kteří jsou na profilu aktivní, prohledli si jej, nebo se jim líbí nějaký příspěvek, fotografie, video atd.
Facebook KLASA dobré a kvalitní potraviny
zpětJiž 9 měsíců komunikujeme s příznivci potravin značky KLASA i na facebookovém profilu „KLASA dobré a kvalitní potraviny“ www.facebook.com/znacka.klasa. V tomto týdnu jsme se přehoupli přes krásné kulaté číslo 14 000 fanoušků a jsme velice rádi, že značka KLASA má v České republice takový ohlas.
Národní značku kvality KLASA uděluje mimořádně kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství
od roku 2003. Administraci značky provádí Státní zemědělský intervenční fond. Národní značku kvality získává výrobce
na tři roky. Logo KLASA slouží spotřebitelům k lepší orientaci na trhu při rozeznání výjimečně kvalitních produktů
v porovnání s běžně dostupnými potravinami. V současnosti mohou spotřebitelé nalézt značku KLASA na obalech celkem 932 produktů od 268 českých a moravských výrobců. Další informace a kompletní seznam všech oceněných produktů
jsou dostupné na stránkách
www.eklasa.cz.