Soutěž Sbírej a vyhrávej je téměř ve své polovině

zpět

Populární spotřebitelská soutěž značky KLASA se podle počtu odeslaných výher nejrychlejším soutěžícím blíží do své poloviny. K dnešnímu dni bylo spotřebitelům odesláno 18 592 výher, zbývá ještě více jak 26 tisíc.

V loňském roce přišlo přes dva milióny vystřižených log, což považujeme za obrovský úspěch. I průběh letošního ročníku naznačuje, že soutěž je mezi spotřebiteli stále populární. A to nás opravdu těší“, řekla Dagmar Drábiková, Brand manažerka značky KLASA.

Spotřebitelé, kteří mezi 4. dubnem a 3. červencem vyplní hrací kartu 30 logy KLASA vystřiženými z potravinových obalů, mohou vyhrát kuchyňské vybavení Tescoma nebo spotřebiče podle vlastního výběru. Každý týden se losuje jeden výherce, ke kterému vyrazí KLASA hlídka s odměnou.

Ani ostatní spotřebitelé nezůstanou bez dárku. Pro prvních 45 000 nejrychlejších je připraveno 13 druhů praktického kuchyňského náčiní značky Tescoma. K tomuto dni bylo rozesláno 18 592 kusů, stále zbývá ještě 26 000.
Na konci soutěže bude také vylosováno 7 soutěžících, kteří vyhrají poukázku na nákup kuchyňského zboží v řetězci Datart, Ikea, Electroworld nebo Tescoma v hodnotě 10 000,- Kč

Národní značku kvality KLASA uděluje mimořádně kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Administraci značky provádí Státní zemědělský intervenční fond. Národní značku kvality získává výrobce na tři roky. Logo KLASA slouží spotřebitelům k lepší orientaci na trhu při rozeznání výjimečně kvalitních produktů v porovnání s běžně dostupnými potravinami. V současnosti mohou spotřebitelé nalézt značku KLASA na obalech celkem 936 produktů od 272 českých a moravských výrobců. Další informace a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na stránkách www.eklasa.cz.