KLASA o Velikonocích

zpět

Během letošního předvelikonočního i velikonočního období organizuje KLASA několik aktivit v duchu dlouhodobé podpory výrobců, jejichž produkty nesou české ocenění kvality KLASA. Ve stáncích KLASA na velikonočních trzích v Praze, ve Zlíně a Plzni se takové výrobky představí spotřebitelům.

V Praze na Andělu probíhají velikonoční trhy mezi 2. a 25. dubnem a KLASA tu má k dispozici čtyři stánky. „Velikonoční trhy jsou pro nás jedinečnou příležitostí, jak představit výrobce a jejich kvalitní produkty, které získaly ocenění kvality KLASA, na velmi frekventovaných místech a pomoci tak výrobcům zvyšovat prodeje. Jde o formu prezentace výrobků KLASA, která se nám v minulosti velmi osvědčila“, říká Dagmar Drábiková, Brand Manager značky KLASA. Ve stáncích se střídají výrobci ocenění značkou kvality KLASA – jsou mezi nimi například Valašské Frgály, Smíchovské uzeniny, Biogena, Nowaco, České vinařství nebo Smekálovo pekařství. Na návštěvníky trhů tu navíc čeká soutěž – za každou utracenou dvacetikorunu dostane zákazník kuřátko, za pět nasbíraných kuřátek pak dárek. Novinkou je i elektronická pozvánka do telefonu pro ty, kteří mají cestou z metra na Andělu zapnutý Bluetooth.

Další velikonoční trhy proběhnou od 20. do 24. dubna na náměstí Míru ve Zlíně. Kromě prezentace oceněných výrobků, mezi kterými se letos představí například Vitaminátor, Marlenka, Valašské Frgály nebo MADE Group, budou mít návštěvníci možnost ochutnat v jednom ze stanů KLASA dobroty připravené přímo na místě kuchařem a zúčastnit se nejrůznějších moderovaných soutěží.

Poslední velikonoční aktivitou značky KLASA je roadshow v Plzni, která proběhne od 17. do 25. dubna v rámci plzeňských velikonočních trhů na náměstí Republiky. Návštěvníci tu budou mít možnost vyzkoušet řízenou ochutnávku, koupit si výrobky s oceněním kvality KLASA mimo jiné od firem Havlík – Opál, Lukrena, Pekařství Josef Rýdl nebo Amylon, zúčastnit se edukačního programu nebo si jen oddechnout u výtvarných a tvůrčích aktivit.

Národní značku kvality KLASA uděluje mimořádně kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Administraci značky provádí Státní zemědělský intervenční fond. Národní značku kvality získává výrobce na tři roky. Logo KLASA slouží spotřebitelům k lepší orientaci na trhu při rozeznání výjimečně kvalitních produktů v porovnání s běžně dostupnými potravinami. V současnosti mohou spotřebitelé nalézt značku KLASA na obalech celkem 936 produktů od 272 českých a moravských výrobců. Další informace a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na stránkách www.eklasa.cz.