České dny ve Velké městské tržnici v Budapešti

Kontakt

Státní zemědělský intervenční fond
Oddělení marketingu
Ve Smečkách 33, Praha 1, 110 00
Tel: +420 222 871 626
Fax: +420 222 871 628
Datum:
17.–19. 9. 2009
Celkový počet vystavovatelů:
3
Místo:
Nagyvásárcsarnok (Velká městská tržnice) 1093 Budapest, Vámház krt. 1.–3.
Otevírací doba:
čtvrtek 11.00–18.00
pátek 9.00–18.00
sobota 9.00–14.00

Hlavní organizátoři akce

  • Velvyslanectví České republiky v Budapešti
  • CzechTourism – zastoupení českého úřadu cestovního ruchu
  • České centrum – české kulturní a informační centrum

Vystavovatelé KLASA:

  • ORRERO, a. s.
  • Pekařství VALAŠSKÉ FRGÁLY, s. r. o.
  • ZŘUD – Masokombinát Písek CZ, a. s.

Doprovodný program:

Kuchařská show KLASA

Maďarští kuchaři Daniel a Denes Pappovi (restaurace Kaltenberg) – prezentace značky KLASA formou kuchařské show (live – české pokrmy, ochutnávka pro návštěvníky trhů).

Účast značky KLASA v soutěži pořádané organizátory akce

Součástí soutěžního znalostního kvizu bylo deset otázek týkajících se značky KLASA a zúčastněných výrobců. Kviz probíhal pravidelně na pódiu v tržnici po celou dobu akce.

Den kulturního dědictví v Českém centru v Budapešti

Společná budova České ambasády a Českého centra (bývalý palác hraběte Zichy) byla otevřena pro veřejnost v sobotu 19. 9. 2009 od 16 do 22 hodin. České centrum zajistilo návštěvníkům prohlídku prostor s průvodcem a kulturní program: výstavu mladých českých animátorů, dramatické čtení, promítání českých filmů s maďarskými titulky (např. Obsluhoval jsem anglického krále), přednášky, koncert klasické hudby, rychlokurz českého jazyka apod.
Kromě kulturního programu se zde pod záštitou CzechTourismu prezentovaly cestovní kanceláře a kulturní instituce. Na akci se propagovala také značka KLASA formou ochutnávek výrobků firem, které se prezentovaly v městské tržnici (ORRERO, a. s., Pekařství VALAŠSKÉ FRGÁLY, s. r. o., ZŘUD – Masokombinát Písek CZ, a. s.). Prostor byl vyzdoben roll-upy KLASA a výrobců. Ochutnávku zajistila hosteska KLASA, která zároveň návštěvníkům rozdávala propagační materiály (letáky, katalogy) a informovala o kvalitních potravinách značky KLASA.
České centrum navštívilo během akce Den kulturního dědictví cca 400 návštěvníků.

Fotografie:

Více fotek naleznete ve fotogalerii